Genres: Download the best MP3 Karaoke Songs on Karaoke Version. Original songwriter: Kendji Girac, Nazim Khaled. You can help Wikipedia by expanding it. Your No.1 source for MP3 instrumental tracks. Composer: Johan Errami Chart (2015) Peak position Belgium (Ultratop 50 Wallonia) 8 France : 5 References This 2015 single-related article is a stub. Les yeux de la mama- Kendji Girac & 44 1 1 Piano acoustique 2 3 4 ¸ ¸ ¸ ¸ Bm7b5 Bm7b5 Am7/E D G & 5 6 7 8 ¸ ¸ ¸ ï Ï Ð Ð QUAND J'AI C Am7/E Am6 B7 Em7 These music files do not include lyrics. Format: MP3 320 Kbps
2:28. Your No.1 source for MP3 instrumental tracks, This title is a cover of Les yeux de la mama as made famous by Kendji Girac, Duration: 3:20 - Preview at: Discover Les yeux de la mama Instrumental MP3 as made famous by Kendji Girac. Release date: 2015 All files available for download are reproduced tracks, they're not the original music. "Les yeux de la mama" (2016) "No Me Mires Más" (2016) Music video; on YouTube: Charts. Les yeux de la mama - piano by Slimane - Karaoke Lyrics on Smule. French Pop Music, Latin Music, In French
Download and print in PDF or MIDI free sheet music for les yeux de la mama by Kendji Girac arranged by L'accordéoniste Inconnu for Piano (Solo) Em Oh mon dieu laissez les moi, Am Les beaux yeux de la mama, D Enlevez moi même tout le reste, G Mais pas la douceur de ses gestes. Chanson : Les yeux de la mama, Artiste : Kendji Girac, Type document : Partitions (paroles et accords) Download the karaoke with lyrics.