";s:4:"text";s:3459:" Juste pour eux, j'vais tout baiser, jusqu'à c'qu'il y ait plus d'son
There's a problem loading this menu right now.
Prime members enjoy FREE Delivery and exclusive access to music, movies, TV shows, original audio series, and Kindle books. Hey, ma génération meurt, tout l'monde nique son avenir
He launched a solo career by signing with the label Panenka Music in June 2017 after having collaborated with Fonky Flav' known as "Fonk", a member of the rap group 1995. Pour eux, sur ma mère j'vais essayer de faire mieux, mais
Dans ta télévision, j'finirai dans les tops malgré les prévisions, ouais
Pruski grew up in 14e arrondissement in Paris.
Ouais, ouais
J'me rappelle des premiers pilons qu'on fumait dans l'parking
In both he featured the rapper Krisy.
Mathieu Claude Daniel Pruski (French: [matjø klod danjɛl pʁyski], Polish: ; born 15 April 1997) better known by the stage name PLK (acronym for Polak), is a French rapper of Polish descent.
It also analyzes reviews to verify trustworthiness.
His father is Polish with his grandfather immigrating from Poland to France in World War II.His mother is Corsican. Hey, le soir j'cogite j'ai des flashbacks j'pense aux frérots partis
Being called "mini Polak", he adopted Polak (PLK) as his artistic name to emphasize his Polish roots. PLK Ma génération Lyrics [Intro] Ouais, ouais. Mathieu Claude Daniel Pruski (French: [matjø klod danjɛl pʁyski], Polish: [ˈprusʲci]; born 15 April 1997) better known by the stage name PLK (acronym for Polak), is a French rapper of Polish descent. Pour télécharger "Ma génération - PLK ", cliquez sur l'icone du store de votre choix. Ça s'allume entre amis d'enfance, cousin, c'est ça l'pire
His mother is Corsican. Soon he released two mixtapes Ténébreux and Platinum which gained him greater fame. Du coup j'ai l'mort, sa race la pute, sur le périph' j'tartine. Deezer: free music streaming.
Fonk had been a founder of the label Panenka Music. Les trois quarts d'mes gars sont déjà enfermés
Pruski grew up in 14e arrondissement in Paris. Pour un billet que j'prends en vingt minutes en showcase, tu t'rends compte? Le mien il est dans ma chambre, posé dans mon studio. J'ai des potes à moi qu'on prit une balle en pleine tête
Ouais, ouais Genorimo Hey, le soir j'cogite j'ai des flashbacks j'pense aux frérots partis Du coup j'ai l'mort, sa race la pute, sur le périph' j'tartine J'me rappelle des premiers pilons qu'on fumait dans l'parking Sold by Amazon.com Services LLC. J'sors de GAV, j'me casse à 'dam ouais
He collaborated with rapper Lefa from Sexion d'Assaut and appeared in the soundtrack of Taxi 5 with the track "Lambo" in collaboration with Mister V. Other collaborations included rappers SCH, Nekfeu and Polish rapper Paluch. Additional taxes may apply. Mon ancienne assoc' tourne depuis deux piges, ça c'est pour de vrai
Que des histoires gros, mais y a zéro dossier
Genorimo [Couplet 1] Hey, le soir j'cogite j'ai des flashbacks j'pense aux frérots partis.